Croissanter och krabbkött

Tydligen så åker jag med fel båt på mina kryssningar.

De stackars 4500 passagerarna som sitter fast på båten lider något oerhört, de får klara sig utan luftkonditionering, telefoner och varm mat efter en motorbrand.

Som tur är så får de lite kallskuret i form av croissanter och krabbkött utfluget av helikoptrar från ett hangarfartyg.

Det är nog dags att starta en insamling på ett 90- postgiro(sorry plusgiro), skynda att skänk en slant innan de stackarna svälter ihjäl. 

 

5 responses to “Croissanter och krabbkött

  1. Jag hade gärna haft croissanter och krabbkött i förrgår när jag satt i bilkö i 6.5h!! Men inte en helikopter så långt ögat nådde.. Jag hade iof fungerande mobiltelefon som funkade..Man kan inte få allt 😉

  2. Minst sagt.. hade även gärna haft en termos med varm choklad – fast då hade jag blivit ännu mer i behov av toa.. *S*

  3. Ja, fyfan för att sitta fast utanför Mexiko på en lyxkryssare och få mat utflugen av amerikanske militärer. Hehe.. 😉

Kommentera

