Äntligen så har jag fått svaret jag har väntat på i 3 år

Man kollar inte avgasvärden på hybridälskarinnor.

Besiktning 2010

8 responses to “Äntligen så har jag fått svaret jag har väntat på i 3 år

  1. Så går det när man tar väl hand om ”henne”. 🙂

  2. Strålande! Min bil hade en trasig positionslampa.

    • Lite irriterande när småsaker inte fungerar.Min bil har gudskelov ett systemtest när man startar den som kollar alla lampor m.m.Kommer ihåg en besiktning för många år sedan.Det sista jag gjorde var att kolla tutan innan jag körde in.När besiktningsmannen kollar tutan, så händer ingenting.När jag kör därifrån så fungerade tutan igen 😉

  3. Så härligt att äntligen få svar på viktiga frågor. Själv tror jag att min Renault för dödsstöten vid besiktningen i december.

  4. Hi hi, jag vet inte om det är så sorgligt. Min drömbil är en Mini Cooper. Kanske att min dröm blir verklighet nu:-)

    • Gullig och cool bil att titta på.Om jag satte mig i en och satte på bilbältet så skulle det nog räknas som ryggsäck 😉

Kommentera

