Inte för gammal?

Jag som alltid trott att man är för gammal, när man har svårt för den senaste musiken.

Ändå så åker jag dit på en totalt knasig vedervärdig låt, som är helt underbar i sitt eget vansinne 😉

 Här är originalet från 1975 (ja, 35 år sedan 😉

Eller varför inte den tårdrypande (för mig) Paffe.

4 responses to “Inte för gammal?

  1. Jag insåg här om kvällen, när jag körde hem från jobbet, att jag inte riktigt är 25 längre.. Jag tyckte Rix Fm spelade ”skränig popmusik”… och bytte till p4 och lyssnade (för första gången) på Karlavagnen.. Det borde väl ge bonus poäng hos ATP?!

    • Absolut, 500 ATP poäng till U.Själv så tyckte jag det var roligt när en gammal låt som ”Should i stay or should i go” med Clash blev en stor hit igen för några år sedan, utan att ynglingarna visste att den var jättegammal 😉

  2. The Clash såg jag på Roskildefestivalen 1985:-) det var tider det!

Kommentera

