En liten triss/Vad har SAP, AF och systembolaget gemensamt?

Ja, jag har lite långtråkigt nu.

socialdemokraterna.gif

af.jpg

Systembolaget.gif

Vad har ovanstående gemensamt???

14 responses to “En liten triss/Vad har SAP, AF och systembolaget gemensamt?

  1. jag har ett bra förslag men det är fel… för du känner inte min mamma, som är sosse, jobbar på af och ja, vin till maten på fredag iallafall.. ; )

    • Nej, du har inte fel ;)Det är ett korrekt svar, även om det inte var den kopplingen jag tänkte på.Tänk i ett större perspektiv.

  2. Hahahaha =). Underbart svar Hanna! Det måste vara rätt…så jag gissar på samma 😉

  3. de får människor att supa?

  4. sosseanhängare vill supa bort verklighetens dystra siffror…. AF får människor att vilja supa men ser till att de inte har råd….. och systembolaget vill att människor ska supa men ändå inte?

  5. vända på det 180 grader? Men då står det ju upponer?*vänder hela datorn och försöker läsa vad som står*

  6. de får människor att SLUTA supa? har jag tagit mot satsen rätt då?

  7. Det var slutsatsen alltså 😉

Kommentera

