Fet fetare och fetast

Igår morse så bestämde jag mig för att  det var dags att väga mig igen.

Som mest har jag vägt 215 kg och som minst 3.2 kg 😉

Förra året mitt i kärleksdimman lyckades jag komma ner i 151 kg.

Visste att det bara var en tillfällighet och en dröm, kände på mig att jag hade kommit tillbaka till 160.

Så då var det dags att väga sig igen, vågen tvekade mellan 159.8 och 160, men valde till slut 160, precis det som jag hade gissat.

Ibland är man jävligt bra och ibland en aning bätte, igår var jag jävligt bra 😉

 

8 responses to “Fet fetare och fetast

  1. Jäkligt grymt jobbat att ha tagit sig dit från över 200 kgSe vad kärleken kan göra med en, både få en att gå upp/ner i vikt och få en att börja blogga igen.:D

  2. Allt bra som händer oss är avsiktligt.Det är det dåliga vi gör, eller jag menar som händer oss, som är oavsiktligt.:)

    • Nu önskar jag att jag var religiös, är avundsjuk på deras acceptans av döden.Visst är det fint när vi får välja vad som är rättvist 😉

  3. Du är väl religiös, du tror väl på dig själv ?Om inte annat kan du få börja tro på mig och bli en Åsian 🙂

  4. *Känner mig mäkta stolt*I´ve got the power.May the force be with you my child…FGGGMF I am your father….eller nej nu blev det lite fel tror jag…

Kommentera

