J Craaford trakasserad av polisen



Josefin Craaford greps i natt, misstänkt för rattfylla.

– ”Jag skulle parkera om min bil och köra typ 15 meter. Men jag hann bara sju”.

Först och främst vill jag nog påstå att det räcker med 1 meter för att köra ihjäl någon.

Alla vet vi ju att kvinnor inte kan koncentrera sig till 100% och är det någonting som kräver 100% uppmärksamhet så är det fickparkering.

Kvinnor är gjorde för att köra mutipla saker samtidigt med en enskild koncentrations nivå av 20 till 30 %, d.v.s. göra 3 till 5 saker samtidigt.

Kvinnor är skapade för att städa, diska, laga mat och passa barn.

Det enda undantaget är när de skall tillfredsställa sin manliga partner, då är det helt ok med nivåer över 50%. 

Så jag hävdar att Josefin inte var onykter (utan bara kvinna), detta stärks av polisens uttalande:

– ”Vi tänker inte säga om det var grov rattfylla eller inte”

När brukar polisen tillbakahålla promillehalt på kändisar???

Till er som blir upprörda av mitt inlägg vill jag bara säga.

– Lilla gumman (en klapp på axeln), försök först att lösa den engelska rebusen nedan innan du kommenterar.

Visst det kan ta ett tag, men du kan väl diska och laga mat under tiden 😉

Engelsk rebus.jpg

12 responses to “J Craaford trakasserad av polisen

  1. Alltid trevligt med lite vardagsironi ;)*Hänger tvätten*Klart hon blev trakasserad, inte den första kändisen som hävdat det vid liknande situationer.

  2. Äsch hon är ju kändis, dessutom kände hon sig inte påverkad. Och alla vet att om man inte känner sig påverkad då är man inte heller full.Det är oftast dagen efter man känner sig påverkad och Josefin säger att hon aldrig kör bil dagen efter.Så jag tycker poliserna ska be om ursäkt nu…

  3. Får man ett strykjärn i skallen – måste man åka till sjukhuset – för att man fått Yrsel… vilken simpel rebus…. och vad har det med rattfylla att göra?! 😉 Både mat och disk är avklarad.. krampåre’

  4. Hi, hi! Tyvärr kan jag inte lösa rebusen och det retar mig. Eftersom jag är en sådan dålig bilförare när jag är nykter så skulle jag aldrig våga riskera att köra ens 10 cm om jag druckit alkohol, så det så.

  5. Självklart kan jag det: IRONIVar det rätt?

  6. Självklart:-) det blev lite svengelska i brådskan och ivern.

Kommentera

