Teknikens baksida, det var bättre förr

För i tiden när man tog en båtkryssning, så gällde regeln ”Det som händer på båten, det stannar på båten”

Tydligen fanns det någon oskriven regel om att efter tre danser, så måste man följa med till hytten. Som tur var så blev jag informerad under den andra dansen med en kollegas vackra hustru 😉

Nu för tiden gäller:

Det som händer på båten, finns på youtube, twitter , FB och AB bloggen 😉

Se bara på min senaste resa, ni känner nog igen FGGGMF på 160 kg.

Ingenting jag är stolt över, jag säger bara ”Muumin pumpasoy”

Den sitter fast i mitt huvud efter ha ha hört den minst 20 ggr förra året 😉

6 responses to “Teknikens baksida, det var bättre förr

  1. Hahaha….. det är så sant som det är sagt!!! Men sällskapet man är där med, dom kan vara tysta. Och det är inga skvallertanter du ska åka med, lovar dig det! Hade jag haft pengar skulle jag banne mig försöka åka med!!! kramizar

    • För mig är det en riktig avkoppling, bara känslan av att gå ombord gör att jag tar av mig offerkoftan, jag menar rocken med alla bekymmer och besvär för någa timmar.

  2. Nu måste du faktiskt komma in till mig på BEGÄRAN!!! jag brukar inte be, men det är viktigt just idag=)kramz

  3. Ha ha ha! Det får du en tumme för!

Kommentera

