Vill du vara som alla andra eller vill du vara unik?

Personligen vill jag hävda att alla människor vill vara unika, d.v.s. precis om alla andra 😉

 

27 responses to “Vill du vara som alla andra eller vill du vara unik?

  1. ha ha..I manga ar har jag stravat efter att vara SA JAVLA speciell o unik. Jag har rest till lander typ bara for att ingen annan gjort det.Nu skiter jag i det och njuter av att faktiskt inse att vi ar alla valdigt lika. Valdigt lika grunlaggande behov. Mat, boende och familj. Det gor mej lycklig :)O analsex.

  2. Herr och/eller Fru S

    Är som Supergittan, gjort saker för att framstå som unik, men orkar inte spela det spelet längre. Koncentrerar mig på att leva det livet som gör att jag mår bra och trivs, sen får andra tycka vad dom vill om det. O jag gillar också analsex…

  3. Jag behöver inte anstränga mej, jag vet vad jag är och vad jag har. Unik? Sjävklart, lika unik som de flesta och med samma behov som de flesta. Och ändå unik.

  4. Herr och/eller Fru S

    Nej det gör inte ont om det görs rätt 🙂

  5. Inget svar från herr S ännu 🙂

  6. Magnus Betnér är en av mina stora idoler för han säger det dom flesta bara vågar tänka! Plus lite till förstås. :pOch fan vet ärligt talat om alla vill vara unika. De flesta vill nog det, men vissa få föredrar nog att bara smälta in i strömmen. Hur man nu kan vilja det..Sedan finns det ju VISSA på bloggen som går till sjuka ytterligheter för att synas..

  7. Jag är lika unik som alla andra…och som alla andra unik. Jag är verkligen bara JAG och jag vill vara MEJ SJÄLV, men givetvis är jag social och vill passa in i mönstret…och bete mej utifrån dom sociala koder vi har i vårt land…på ett ungefär iallafall…Unikt vanlig eller Vanligt unik? 😛

  8. Tror du det? Vette fasen om jag strävar mot att vara som alla andra.. jag menar. Det går ju liksom inte.Och det var ju givetvis inte DIG jag menade din knäppskalle. 😉

  9. Jag vill vara JAG och om det gör mig unik, so be it. Har inget anspråk på att vara något annat än mig själv…vem det nu är. Jag håller på att klura ut det…äntligen.

  10. Stackars dig!!! ;=) Inte vill jag dig så illa!!

  11. Herr och/eller Fru S

    Klart man kan gå som vanligt efteråt.

  12. tack för garvet och jag har kommenterat din humorblogg…även om mina barn anklagar mig för att inte ha humor, så är jag verkligen road av den, särskilt Black adder och liknande…Hemikram

  13. Jag har fullt upp med att försöka vara mig så jag har inte tid med att försöka vara som andra.

  14. Ganska bra, tackar som frågar.

Kommentera

