Vad är kärlek???

18 responses to “Vad är kärlek???

  1. …kärlek är kemi och personlig vinst…vad trodde du?;-)

  2. …innan du dömer mig som varande cynisk, läs följande:http://blogg.aftonbladet.se/launy1/2010/12/arligt-ur-min-sjal-om-karlek

    • Jag har läst det inlägget.Kärlek, man skulla kanske särskriva det för att förstå.Kär lek, springa omkring och jaga varandra med kramar ;)Men vem sjutton är den där Love?

  3. Kärlek= du glömmer tid och rum…Nej det är förälskelse, sen kommer vardagen..Då ska man bråka om vem som glömde ställa in glas i diskmaskinnen mm, that is love=) kramizar

  4. Haddawy är bra, sjysst låt men svar på din fråga har jag inte, även om jag inbillar mig mött kärleken ett par tre gånger.

  5. Kärlek är att aldrig kunna göra något medvetet ont.Kärlek är att alltid välja det alternativ som man själv tror innebär det mest positiva.Kärlek är själens syre,mat och vatten.Sen har vi tyvärr ett ego som gärna hoppar in däremellan och börjar ställa krav och få oss att bete oss jävligt idiotiskt, men kärleken i sig är för mig bara att vilja någon gott och väl…

  6. Jag skulle ha kunnat svara 1+1, men det finns säkert de som har invändningar. 🙂

  7. ”Henrico”…men 2+2 är väl också kärlek? Liksom 1+2?…eller 23 + 45! 🙂

  8. Kärleken är väldigt enkel, bara vi människor som krånglar till den så förbaskat hela tiden!

  9. Men vad du krånglar till det människa!Om du tänker som så, kärleken är enkel och vacker. Bara vi knasiga, knäppa människor som i våra analytiska tillstånd som ställer till det för oss själva.

Kommentera

