Sista Chansen Rebusar: Kom och lek med mig

Sista chansen för den här gången.

Känner att jag inte kan göra dessa svårare utan att det blir löjligt.

Ha i åtanke att jag har tagit mig väldigt  stor frihet, finns kanske en lätt 😉

22)

r22_1.jpgr22_2.jpgr22_3.jpg

 

23)

r23_1.jpgr23_2.jpg

 

24) 

r24_2.jpg

r24_1.jpgr24_3.jpg

25)

r25_1.jpgr25_2.jpg

26 responses to “Sista Chansen Rebusar: Kom och lek med mig

  1. Nu var det svårt…

  2. ah..23 är Erviluca…eller hur man nu skriver det..

  3. Äntligen, blev det lite tyst på er 😉

  4. Va va?! när blir jag en rebus egentligen?

  5. 22an Halloj världen?

  6. 25an är SmulAnn!

  7. In good vibes? 22an

  8. Gloria Mundi

    SmulAnn var den enda självklara. Jag funderar på 23… Euro… och Suzanne Vega…. som skrev Luka…Ska väl vara Erviluca då antar jag men jag ser inte riktigt hur. Men kul ändå!22?? Zlatan-matta-världskarta? ?? :p

  9. Gloria Mundi

    OHMYGOOOOOD jag vet vad den sista ska vara nu! :ppppp

  10. Blev jag?? Måste kolla:-)

  11. Gloria Mundi

    jag är rätt säker på vad 22:an är. Jag väntar jag med – ett tag. 😉

  12. @ XXXXXDöljer dina kommentarer än så länge.Även jag tror att du har rätt 😉

  13. 24. Kom i form ??

  14. Jag är helt klart för blond för att lyckas klura ut en enda.