Jag betalade för att bli av med mina föräldrar

Mina föräldrar firade bröllopsdag igår (snart 50 år).

Då passade jag på att skicka dem till Helsingfors i en Commodore(lyx, lyx) hytt, med champagnefrukost.

Dessutom så ingår det fritt kaffe och fikabröd i den speciella loungen/baren.

Jag hade tänkt bjuda dem på resan med en presentkupong som jag hade fått, nu gick den inte att använda eftersom antalet hytter för presentkortet redan hade uppnåt sin kvot.

Som tur var, så är jag Guldmedlem(*4) och bokade tidigt så jag kom undan med drygt 3 lakan.

Jag tycker att de är värda det eftersom de har skänkt världen en av de smartaste och vackraste, för att inte säga den ödmjukaste personen  i världen.

Jag pratar inte om min syster 😉

Sere_commodoreWithoutBalcony_cube.jpg

6 responses to “Jag betalade för att bli av med mina föräldrar

  1. Det var det väl värt?? Fint gjort av dig, och tänk om kommer bli storebror när dom kommer hem:P kramiz

  2. Du är ju så ödmjuk min käre vän ;-DAllvarligt, det var oerhört fint gjort av dig, förstår att de uppskattade presenten. För visst fick de även några flarror Champagne? En där bubblorna stiger rätt upp i skallen o inte dyker ner i fötterna?

    • Självklart, dessutom så finns det mousserande vin i kylskåpet.Bubblorna går till skallen som gör att fötterna blir tunga 😉

  3. :-)Det var fint gjort av dej, tycker jag. De ser fina ut på bild, de där hytterna….och ja. De har ju som sagt skänkt världen en fantastisk person (och jag pratar inte heller om din syster);-)Kao

Kommentera

