Vad sägs om ost och kex ikväll?

Skall precis åka iväg och köpa lite ost hos Wijnjas Grosshandel (Bergsgatan 24).

Det lönar sig att åka dit, priset är mindre än hälften av vad vanliga butiker tar.

mögelost.jpg

30 responses to “Vad sägs om ost och kex ikväll?

  1. Åh jag älskar Winjas:) Länge sen jag bar där nu..

  2. Kan rekomendera, en Brie tårta och päron…Helt suveränt om du låter Brien ligga framme så den blir sådär lagom mjuk, och delar päronet i klyftor eller stavar, och ät dem på tallrik med kniv och gaffel..och ett gott vin till….Helt suveränt gott…:))

  3. lite bananost kanske =)

  4. Hoppas du fick mycket ost, och att du köpte på dig ett lager så du har=)

  5. Sex utan ost tack. I love you hundra procent. Haha

  6. fotboll sparkas det på, lite annan form av aktivitet det 🙂

  7. Hmm.. låter avancerat… …

  8. Iof. Sen så får man bara hoppas att målvakten vet hur man trycka in kulorna ifall någonting slinter.

  9. … med det menat om förmågan finnes. Men det kanske är lite för sent sen i ett sådant läge, vad vet jag 😉

  10. Är jag mer in/upplyst än du eller ? Haha… ja jävlar ta mej fan.

  11. Har nog tappat tråden. 🙂 Jag gillar inte religiösa människor, spann bara vidare på det som skrevs igår/natt. Det är bra att du inte tror dig veta allting, det är ett sunt tecken. 🙂

  12. Precis. Fotboll har inte så mycket med ost att göra heller.

  13. ost som smakar banan *S*

  14. JA TACK!*sträcker fram glaset o väntar på Champagne att smutta på*

  15. Ok.*Jag gapar stort o lutar huvudet bakåt, väntar på att champagnedropparna ska rinna nedanför min torra strupe*

Kommentera

