Jag var där!!!, när miraklet i Stockholm fullbordades /FGGGMF

Kvällens match mellan AIK och HV71 slutade 4 – 1 till AIK.

Därmed har AIK som kom med som sista lag i slutspelet slagit ut Svenska mästarna och serievinnarna HV med 4 -0 i matcher.

Kanske orättvist om man räknar bort Viktor Fasth,.

Fasth det får man ju inte göra 😉

AIK_KV4_1.jpg

 

AIK_KV4_2.jpg

Dags att registrera företaget Rus AB 😉

Dessutom är det dags för en Lassie:

Jag sprang ihop med Robert Wells 3ggr ikväll, varav en på toaletten 😉

Dessutom fick jag höra en av de sexigaste rösterna jag någonsin har hört via telefon ikväll.

EDIT: Nej, det var inte vargen jag pratade med på telefon, däremot en person som har pratat med vargen på telefon 😉

20 responses to “Jag var där!!!, när miraklet i Stockholm fullbordades /FGGGMF

  1. …i Småland surar vi…och omsättningen lär öka på Rus AB! 😉

    • Det var så vackert och så efterlängtat.AIK klacken som är så berömd för sina dåliga sidor, fick till så många bra ramsor och rim att en poet hade gråtit.Rus AB låter som ett framtidsföretag.

  2. …då vet du att ”vargen” har en röst som verkligen är djup, mörk och sexig! 😉

  3. …tror dig utan förbehåll, en del kvinnors röster är bara så…sköna! 😉

  4. *intresseklubben antecknar för fullt,*Ja du, inte var det mig du pratade med, så frågan återstår …vem var hon? Fasth jag tror jag vet ;-D

  5. Man kan säga vad man vill om Fasth men vad man än säger så är det INTE han som gjort 14 mål på HV under fyra matcher.;-)

  6. Vad häftigt!!! Jag tror hon blir glad över det du skriver, om hon läser bloggar såklart!. Du är en riktig ladiesman uppenbarligenkramizar

  7. Ladiesman?Du menar väl att han är en womanizer?

  8. *förvirrad* Så ska jag gifta mig…ujujuj… Det får bli en arbetslös man av honom fr om då!!! och jag får passa upp i ett fiiint förkläde:P

  9. WHAT??Du trodde allvarligt att mitt oinloggade kommentar ang womanizer var skrivet av Fendersam?VIlken jävla förolämpning!!

  10. Klart du gjorde, annars hade du inte skrivit så där.

Kommentera

