Jag är värd mer än er!!! /FGGGMF

Favorit i repris, fortfarande aktuell:

Nyligen så har det  bråkats, hånats, klagats och startats bloggkrig.

Vissa anser att det beror på att vissa bloggare, anser sig vara ”mer” värda.

Personligen så anser jag att alla människor är värda lika mycket, per kilo Guld i mun

Detta medför att jag är värd mer än de flesta av er Tungan ute

Just nu så siktar jag konstant på att bli mindre värd, dock inte helt värdelös.

http://www.youtube.com/v/7kuQFy6bHb8&hl=sv_SE&fs=1&”/><param

Jag vet, har haft med den här förut.

10 responses to “Jag är värd mer än er!!! /FGGGMF

  1. Du är klart värd din vikt i guld, flera gånger om!Du är en otroligt underbar vän som jag värdesätter högt!*kramar ya first wife!*

  2. Ja du, få se.*funderar lite.Ngr flaskor Champagne till en början.*återkommer när jag kommer på ngt mer*

  3. Men inte fasen är jag intresserad av tomma champagneflaskor, dem kan du gott lämna in till glasbanken.Jag vill ha oöppnade direktlevererade av dig till min dörr.

  4. Ja men släng dig på första bästa flyg och ta en taxi ut till mig, se bara till att flaskorna är hela och fulla. Annars kan du vända i dörren och ta taxin upp till systemet. Du kommer INTE innanför den här dörren annars.COMPRENDE?

  5. Alles gut!

Kommentera

