Trägen vinner, Södertörns tingsrätt dag 2 /FGGGMF

Efter att ha suttit en och en halv dag och lyssnat på en massa vittnen,försvardsadvokater,åklagare, målsägar ombud och gärningsman om flertalet rån, så blev det äntligen dags för att ta upp misshandeln idag på eftermiddagen.

GM erkände.

Åklagaren och försvarsadvokaten var oense om hela händelseförloppet, men hallåååå!!!

Frågan är tydligen om det är en ”normal misshandel” eller en grov misshandel.

Nej, jag var inte kallad som vittne.

Efteråt så skakade jag hand med FF samt partiets säkerhetsansvarig som tackade mig personligen och även överlämnade ett stort tack från Maud.

Nu blir det fredagsmys…..

7 responses to “Trägen vinner, Södertörns tingsrätt dag 2 /FGGGMF

  1. …än en gång, bra jobbat gubbe! 🙂

  2. Sweet!Måste pinsamt erkänna, att jag inte har kollat på länken du mailade *generad*Du får maila den igen.

  3. Ha ha ha, ett tack kort från Maud!!Inte fy skam, skall du rama in det? 🙂

  4. skriiker av ilska) hur fan kan man vilja rädda någon man inte känner?fgggmf: jag fattar inte hur du kan ha sådan respekt av rättsväsendet. som diabolisk person fattar jag inte hur du tänker, du borde vara arg och bitter och hatisk över att du gjort rättssamhället en tjänst.

Kommentera

