You wont advance either ;)

Tänker på Håkan Juholt.

Det bär mig emot att motvilligt erkänna att jag gillar karln 😉

 

18 responses to “You wont advance either ;)

  1. Men hoppla hejsan!En sådan kommentar kommer från dig?!Hej bara!

  2. Herr och/eller Fru S

    Har samma obehagliga känsla.//Herr S

  3. För landets bästa är jag väldigt nyfiken på denna man. Det är något lurt med honom. 🙂

  4. Allvarligt, tror du han är lika vänster som typ Palme.Jag menar, jag kommer aldrig glömma när den där Tage G Pettersson satt och grät av glädje i Hylands hörna eller om det var Hagge Geigerts program och skröt om sin gene klassresa från fattig arbetargrabb till talman i riksdagen samtidigt som arbetarna hade 87% i marginalskatt?:-)

    • Jag har ingen aning om var han står.Jag är mer nyfiken på vad han kommer att hitta på.Det är ju enkelt att vara i opposition, det är betydligt svårare att leda landet.87% låter mycket, man kanske skall vara glad att man bara har 55% idag 😉

  5. Där satt den!!!!Men jag kan faktiskt säga att Reinfeldt är en jäkel på att debattera utan att vara moderat!varma kramizar

  6. Nope, men resultatet blev ju KANON!!!! Du är för härlig=)

  7. ..läste en krönikör som skrev att Juholt aldrig någonsin får ta bort mustachen, vikten, och sin glada personlighet. Back to basic så att säga. Nu skall sossarna vinna med gamla beprövade knep!!… som gamla betonghäckar.. hm.. ja ja.. han är säkert bra han med. Inget personligt mot honom. jag personligen gillar Reinfeldt mer.. men det är ju en känsla det med. Har inget med sakfrågor att göra. För rent politiskt så står jag inte för varken det ena eller det andra..*ros* q

    • Vet egentligen inget om Juholt, hoppas bara att han är bra.Problemet är ju att SAP är en gigantisk oljetanker, som inte kan byta kurs alltför enkelt.Kram

  8. Jag bjussar på en ”Jag mötte Lassie” *S*Du kan säga att du träffat en som kommer från samma lilla stad som Håkan och som träffat en eftermiddag för ca 10år sen.. Den du *S*

  9. Har du inte redan gjort det… 😉

Kommentera

