Om du inte vill ta skit, så sluta då att ge skit

Varför blir bloggare så förvånade att det får dumma kommentarer när de är otrevliga?

Behandla andra människor som du vill bli behandald.

Jag vet att även jag har dummat mig, men nu är jag frälst efter att jag  har jag sett ljuset i tunneln.

Det var det mötande tåget 😉

Jag repeterar bara vad en ordbajsare inom en företagsledning sa.

”Förra året så stod vi vid avgrundens brant, i år har vi tagit ett jättesteg framåt”

Ta skit.jpg

16 responses to “Om du inte vill ta skit, så sluta då att ge skit

  1. Själv är jag helt perfekt så de som är dumma mot mig är bara avundsjuka, så det så *naninananininanana*

    • Förstår dig precis, jag upplever exakt samma sak ;)Nu vände jag ju mig till de mindre lyckligt lottade bloggarna 😉

  2. Hahaha, asgarvar åt den roasten !! Då vet jag vad jag ska kika på resten av kvällen, gamla roastar!! =D

  3. Helt riktigt…vill man inte ta skit…så ge ingen skit själv… 🙂

  4. …;-) …skön roster Lisa gav gubbarna i videon!;-)…och det vet du väl att blogg-ängen måste gödslas med lite skit, alla dessa unika små blommor vi har här växer bättre då! En kunskap alla vi bönder och ex-bönder har. Sen måste man ju få ”konfliktknarka” lite när man läser fler dumheter här än någon annanstans…hade bloggbyn gett ut Aftonbladet och dominerat riksdagen hade vi varit i krig med alla utom Libyen och Afghanistan!…och folk lär sig väl att går de in i varglyan och sprider skit, ja då får de skiten i retur, med ränta! ;-)Att jag ger ränta visar bara vilken vänlig själ jag är i grunden! 😉

    • Inte så många blommor på AB, kanske någon enstaka ros.Nu räknar jag inte in maskrosor, som faktiskt kan vara nyttiga ;)Jag som trodde att alla bönder använde konstgödsel och älskade besprutning.Visst får du kasta skit tillbaka på alla som beger sig in i lyan och kastar skit(förutom mig ;).Tänkte mer på de som kastar sig in i andras inlägg och kastar skit på en gång.Hade bloggbyn fått bestämma så hade Sverige varit anekterat av CCCP och mjölken hade kostat fyra rubel per liter.

  5. *asgarvar*

  6. Man kan ju alltid göra som Zoomo.Skrika högt och stänga av kommentarerna.

  7. Du verkar välbehållen. alles gott

  8. Äsch, orkar inte kommentera här.Ska se videon.

  9. Okejrå, menar mera att jag orkade inte skriva en lång kommentar.

Kommentera

