Ett högst privat inlägg

När jag var 17 år gammal så var jag som mest oroad och obekväm i kvinnors sällskap om de var runt 17 till 22 år gamla.

Nu är jag 40+++ och fortfarande så kan jag känna mig fruktansvärt obekväm med er kvinnor i åldern 17 till 22 år.

Visst är det mitt fel och jag menar egentligen inget illa, även om det drabbar er i min omedelbara närhet.

Så ”Nr 1” förlåt mig om jag verkar avvisande, jag gillar dig jättemycket även om jag är för feg för att visa det.

Skyll inte på mamma nu, skyll på mig 😉

10 responses to “Ett högst privat inlägg

  1. http://adamoeva.wordpress.com/

    Jag har läst dig förut ska du gifta dig?/Eva

  2. http://adamoeva.wordpress.com/

    Vem var det med? Jag är inte gift än. Men din nya var gift ?/Eva

    • Eftersom jag är förlovad, så är min önskan om giftemål ganska klar.Nej, hon finns inte på bloggen.Hon tycker egentligen att bloggen är ganska löjlig, törs inte säga emot henne ;)Hon tycker däremot att det är helt ok att jag bloggar, eftersom jag tycker om det och hon är en smart kvinna.

  3. Gulle dig! Jag tror nog att Nr 1 vet det, hoppas jag i alla fall. Kram

    • Tyvärr inte, fick veta av ”N” att ”Nr 1” har nämt för henne flera gånger att jag inte skulle tycka om henne.Det är ju totalt fel, men jag utesluter inte att jag skulle vara skyldig till att visa någon typ av avvisande.Jag kommer ju aldrig att glömma den pedofildebatt som drabbade mig för nästan 2 år sedan.Tackar för kramen, skickar en tillbaka.

  4. Jag kommer tyvärr ihåg när det begav sig för nästan 2 år sedan. Det var en mycket trist och otäck historia som du drabbades av.Låt inte det hindra dig, det är viktigt att Nr 1 förstår att du tycker om henne och det är viktigt för både N och dig också. Det är inte alltid så lätt att hantera ungdomar, men jag tror att du är en klok och varm människa så du kommer nog på ett sätt att visa detta på.

    • Menar du att det inte räcker med detta inlägg.Måste jag även prata med henne direkt, usch vad du är jobbig.”N” vet vad jag tycker.Varm människa, jag svettas som en gris just nu 😉

  5. Klart du måste prata direkt till henne, att läsa här över är ju lika givande som att torka arslet med brännässlor!

Kommentera

