Fula headers, säljes för 100kr styck

h1.jpgh2.jpgh3.jpgh4.jpg

 

 

På begäran:

h5.jpg

26 responses to “Fula headers, säljes för 100kr styck

  1. Åh, en ful header vill jag ha.Men du har ju bara snygga. Abstrakt skulle jag vilja kalla dessa.

  2. Hahahaha! Muppen där var snygg!

  3. Oj vad ni håller på….jag haaar en ful header….lägger ner hela min själ..att ändra

    • Tror bara att vi har långtråkigt en söndagsförmiddag ;)Behåll du din header om du gillar den.

  4. Men… Du är inte förbannad för att du inte får ha fler svensexor innan vi åker??…Muppen, den lägger du upp på din. Tänkte att då kommer inga tjejer in hit:P…Champagnen på kylning och bara väntar… Pratade med brudtärnan igår… Jag tror det löser sig med allt=)Min möhippa börjar snart, och du får låna ut lgh för vi ska vara i sthlm!pöss o kramiz

  5. Ps. Gör en åt mig, o min kan ju vara morgongåvan??::D

  6. …hahaha…jag garvar, vilken debatt! Missade originalinlägget ”Ken” skrev men ser ändå ganska tydligt vad saken handlar om i ditt rebloggade ”Ister”-inlägg. Jaja, en del människor är så fula att man lär gå en omväg om man möter dem…men kastar man det i deras ansikte?Tycker personligen att en del av K-arts headers är riktigt bra, andra intetsägande och några få helt kass…och så är det med all kreativ produktion. En av hundra målningar jag gör blir godkända av mig.Det trista är när kritiken blir plump…och med min erfarenhet av den som skrev originalinlägget debatten handlar om så var det nog plumpheten som upprörde (?). Konstruktivt växande kritik visavi K-art är någonting helt annat men mycket få här har ens den grundläggande kompetensen att ge en dylik…hur många här tror du t.ex. behärskar kompositionsläran? ;-)Tänker inte vare sig betala för någon av dina headers eller ge dig konstruktiv kritik…men den tredje uppifrån har en ganska intressant ”konstruktivistisk abstraktion” som kan utvecklas….ha en skön söndag! 😉

    • Det viktigaste är väl ändå att den, som får headern tycker om den.Personligen så tycker jag att titeln konstkritiker är motsägelsefull, när den används för att någon skall tala om för oss andra om konst är bra.När jag satt och skulle skapa en logotyp till mitt företag så höll jag på med en massa olika abstrakta bilder, en av dessa bilder såg ut som en fågel.Så ur det abstrakta skapade jag en fågel som jag använder som logotyp 😉

  7. Jag vet inte om det är plumpt att säga att dessa sidhuvuden är skitfula, vilket var det jag gjorde. Jag uttrycker mej på ren svenska och spolar både konst och akademikersnacket. Men till saken: Det är min åsikt och jag tycker nog att åsiktspolisen (finns flera) på bloggen gick ett steg för långt när man anmälde inlägget.Fö tycker jag fortfarande att vissa headers är skitfula, speciellt de jag tyckte likadant om i går, dina andas iaf kreativitet.

    • Så länge som du bara har åsikter på själva headern, så är det ok.Som jag förstår det, så var det bara en person som kändre sig sårad och tryckte på knappen för snabbt.Mina andas nog mer en barnlek 😉

  8. http://adamoeva.wordpress.com/

    Jag anser detta är störtskön konst av en äkta sann konstnärsjäl/Eva

  9. http://adamoeva.wordpress.com/

    God smak . Jag tycker inte om dom där jävla bloggarna som tror dom kan göra professionella headers. Hehe. Har följt bloggen ett tag och öppnade en idag. Välkommen att skriva! Skulle hedra mig/Eva

    • Jag kommer säkert att dyka upp och kommentera.Kan inte låta bli om det kommer intressanta inlägg 😉

  10. kingkawa.blogspot.com

    Bloggbråket är över så jag skulle bli tacksam om du raderade detta inlägget

    • Visserligen rebloggade jag inlägget som rebloggade originalinlägget, dessutom har dettta inlägg blivit rebloggat.Mitt inlägg handlar mer om vad som är fin och ful konst och att åsikten alltid finns hos som ser på konsten och inte hos konstnären eller konstkritikern.Så jag måste nog avslå din önskan om radering av inlägget.Dessutom är jag mot ”nästan” all from av censur 😉

  11. Jag bara måste skriva att du inte är lite fräck som tror du kan få betalt för dina headers. Herregud. 🙂

  12. http://adamoeva.wordpress.com/

    Du kom inte med mig på vitsippeängen? Ser du skönheten i den? /Eva

    • Ber om uräkt.Jag missade den eftersom jag gick och köpte pizza.Du får mig att tänka på Beppe Wolgers godnattsaga, där han låg i en säng mitt på en äng.Det verkade så underbart som barn, nu tänker jag mer på myggor, myror och annat kryp.Vill vara 9 år igen 😉

  13. http://adamoeva.wordpress.com/

    Mmm Beppe och hans godnattsagor. För fan vi köper insektsspray!/Eva

    • Nej, inte döda de små stackarna, vad skall då fladdermössen äta?Jag nöjer mig med ett kvalitativt myggnät 😉