Summering av bloggen

Jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag,
jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag,
jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag,
jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag,
jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag,
jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag,
jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag,
jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag,
jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag,
jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag,
jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag,
jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag,
jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag,
jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag,
jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag,
jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag,
jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag,
jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag,
jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag,
jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag,
jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag,
jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag,
jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag,
jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag,
jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag,
jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag,
jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag,
jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag,
jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag,
jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag,
jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag, jag.

23 responses to “Summering av bloggen

  1. det stämmer och om du vill kan du komma in till MIG och läsa min senaste blogg där JAG skriver bättre än alla andrahttp://blogg.aftonbladet.se/världsmästareniallt

  2. Jag då??=)kramizar

  3. Tycker du? Jag tycker att alla bara skriver om alla andra.

  4. Vilket jobb att orka skriva Jag femtioelva tusen gånger…På minner om den gamla flumskolan… den som gjorde Sverige bäst i världen på utbildningar… =0)Hemikram

    • Klippa, klistra klistra klistra ….Jag är en produkt av den gamla flumskolan, flum, flum, flum ;)Tacka vet jag 70 talet, då var en lärare en lärare och inte en instutionsvakt.

  5. åsså JAG

  6. Insåg inte du det förrän nu??:-)

  7. Jag brukar alltid benämna mig själv med Jag, tycker du det här var roligt? Jag känner mig kränkt, förlöjligad. Jag ska reblogga och skärmdumpa alla bevis. Kränkt och förtalad. Jag är jag och ingen annan! Förstått!:-)

  8. Erkänner mig skyldig.. jag skriver mycket om JAG..men det är ju MIG jag känner bäst… skulle bli litekonstigt att skriva om DU och dig… då JAG inte känner DIG *fniss*Kraaam från Mogi

  9. …jo du, alla lider vi av det ”jag”-fixerade ”SE MIG”-behovet…inget direkt osunt i det om man inte enbart stannar där! 😉

  10. MÄH!Guuu vad du är jobbig!*slirar ut o kollar andra bloggar*

  11. Du menar att vi är EGO på bloggen?Vavavavav…är det sant?

  12. Jag är en förespråkare för att man ska bli mer ego och börja bry sig mer om att själv må bra, för lägger man tid på att må bra själv har man inte lika mycket tid att ägna åt att få andra att må dåligt.Jag tycker du kan stanna inne på min blogg, jag uppdaterar faktiskt minst en gång i halvåret 🙂

Kommentera

