En kvinna i varje hamn

har jag inte, men dock samma kvinna i båda hamnarna 😉

Kryssning ikväll, långfredag imorgon 😉

8 responses to “En kvinna i varje hamn

  1. En kvinna i varje famn….eeehhh…hamn är ju icke att rekomendera ;-DSkönt att läsa att N följer med dig på varje kryssning.

  2. Samma kvinna i olika hamnar låter jättebra tycker jag!

  3. Jag tog kort på Birka Paradise igår. Det var dessutom där jag begick kareoken som jag hoppas kunna lägga ut ett klipp på, när jag lärt mig hur man gör…Ett lekfullt inlägg lär det bli.. =0)Hemikram

    • Då såg du när jag hängde i knävecken ;)Skaffa ett konto på youtube så kan du ladda upp filmen (utan ljud ;).

  4. Varför utan ljud? Tror du jag sjunger SÅ illa? =0)

Kommentera

