Kära Örebroare

Idag åker jag, ”N”, nr 3, 4 och 5 till Örebro.

Vi skall bo i en stuga på Gustavsviks camping, men givetvis är det Gustavsviks upplevelsebad som hägrar.

Vinkar till Ogreppbar och Faye när vi passerar Arboga Tungan ute

4 responses to “Kära Örebroare

  1. Det är det bästa inumhusbad jag har besökt.Lycka till 🙂

  2. Herr och/eller Fru S

    Så det var värt ett besök med andra ord.

    • Gustavsvik är absolut det bästa upplevelsebad jag har varit på.Detta var andra gången och detg blir nog en tredje gång i augusti.Var nästan där i 8 timmar, jag han bli trött och less men barnen ville inte gå därifrån.Så, jag rekommenderar verkligen Gustavsvik till barnföräldrar(6 -16 år).

Kommentera

