Arboga here we come!!!

 

Håller just nu på och packar för en veckas vistelse på Herrfallet camping.

Har hyrt ”Honeymoon house” med bubbelbadkar.

Det kommer att bli mycket grillat med öl, samt en hel del bad.

Sa jag att vi har egen strand, brygga och båt 😉

Jag kommer att sova riktigt gott på nätterna.

Här skall njutas, aaaaaaaahhhhh!!!

 

4 responses to “Arboga here we come!!!

  1. Då ska jag inte komma och störa. Ha det så jättemysigt!

    *funderar på om mina skor knarrar för mycket eller om jag kan ta med mig dem till lilla tittaingenomfönstretutflykten*

    • Det är ingen fara, vi skall ha det så avkopplande vi bara kan.
      Om någon tittar in genom fönstret, så skickar jag ut 3 vilda kottar på jakt 😉

  2. *Avundsjuk*

    Hemikramar ♥

Kommentera

