Dags att packa igen och igen och igen.

Efter resan till Mallis i våras så är jag beredd igen.

Nästa lördag så åker jag (eget hotellrum), N, nr 4 , N:s syster samt N:s systerdotter (alla andra delar på ett hotellrum).
Orsaken att det blev så skyller jag helt och hållet på nr 1, så opassande att bli gravid (Hurra, jag skall bli bonusmorfar 😉

Vi åker till Magaluf (Mallaorca) precis som i slutet av augusti förra året, N har åkt dit nästan varje år i hennes liv(+40).

Vi kommer att bo på Vista sol.

Det kommer garanterat att bli mer än några öl, varje dag på Kruse(Crusoe).

Kanske en liten flygtur.

Får inte glömma allt det skumma på denna fantastiska ö.

Efter denna vecka så hinner jag var hemma i 6 dagar för att tvätta, sedan åker jag och N på en alldeles egen resa till Fig Tree BAY PÅ Cypern.

6 responses to “Dags att packa igen och igen och igen.

  1. ja, medan du roar dig där så ska jag operera mig… =0(

    Ha det trevligt

    Hemikram

    • Ja, livet är inte rättvist.
      Jag lovar att ta en drink och tänka på dig.
      Har du någon favorit?
      Jag gissar på Cosmopolitan eller ”Black Russian” 😉

  2. Grevinnan Blåst

    Ha det så trevligt på din resa.
    Lämpligt att åka nu när det har blivit så grått och trist här. Regn, regn …

  3. Tyvärr så är jag tråkig, jag gillar ”spritzers” alltså vitt vin och fruktsoda =0)

    ha det trevligt på nästa resa i alla fall =0)

    Hemikram

Kommentera

