T minus 3:33

Då var det dags igen 😉

Stackars jäkel som får sitta bredvid mig.

9 responses to “T minus 3:33

  1. Ja, du har ju sett vad jag gjort redan…

    Jag blir besviken dock för att jag inte ser några kommentarer som tackar dig för din insats för allas bästa…

    Hemikramar till min Hemihero! ♥

  2. Jag ser att jag har fått några tack borta hos dig, även om de inte lyckas stava rätt 😉

    Jag nöjer mig egentligen (nästan) med vetskapen att jag har fixat systemet bakom.
    Fast jag kunde ju inte låta bli att ge mig själv äran i själva flödesbeskrivningen 😉

  3. Som sagt, bara inte kaptenen är EN KVINNA ska det nog gå bra…

    Men det var inte det jag ville säga, utan Tack för att du fixade detta med att vi kan se varandra.
    Å andra sidan ska du ha otack för nu börjar jag reta upp mig på andras blogginlägg igen. Inte bra för hjärtat.

    • Kaptenen var dansk, det är nästan lika illa.
      Gissar att han hade en kylbag med Tuborg samt några ”lillen”, han lät iallafall berusad.

      Lite valium till bloggarna så går det nog bra.
      Tänk på alla som retar upp sig på dig 😉

  4. Jag är också inne på samma sak som Anna här uppe.
    Kan man muta dig och be dig plocka bort några bloggare från den där feed-tjänsten, alternativt komma med förslag så kan byn rösta om de utpekade dåranra skall bort. 🙂

  5. Det är det fina med en en registrerad lista.
    Det skall vara enkelt att komma med och lika enkelt att åka ut om man misssköter sig.

    Nu har jag ju lovat mig själv att inte kasta ut vissa bloggare, bara för att jag inte håller med dem och tycker att de är idioter 😉

    Det borde kanske finnas ett råd av kloka bloggare, som hanterar detta.

  6. Ingen retar upp sig på mig, förutom de som på allvar tror att jag anser mig vara ”trevlig”. Eller jo, några då.
    Dessutom är det jag som haft EKG-mätare, eller vad det nu heter, fastsatta vid min kropp det senaste dygnet. Hur ska jag kunna förklara dessa plötsliga hjärtrusningar i min kurva vid uppföljningen nästa vecka?

Kommentera

