Hade en bloggerska boende hos mig i helgen

Självklart så sov jag hos ”N”.

Eftersom sängkläderna var nytvättade inför bloggerskans ankomst, så bestämde jag mig för att inte byta ut dem när hon hade åkt hem.

Vad känner jag när jag stoppar ena handen under kudden.

Jo, två hörselproppar!!!

Se detta som en varning, låna aldrig ut er lägenhet till en annan bloggare 😉

Dessutom så träffade jag en annan bloggerska när jag skulle hämta henne.

Snacka om ruskigt, ”lilla” jag och två otäcka och otrevliga bloggerskor.

8 responses to “Hade en bloggerska boende hos mig i helgen

  1. Jag råkar känna till vilka det var så jag håller med dig, stackars dig =0)

    Hemikram ♥

  2. Det som inte dödar mig, gör mig starkare 😉

  3. Fy fan. Det låter ruggigt.

  4. Ja, jag var helt ställd och ordlös.

  5. Se det från den ljusa sidan. Tur du inte har en katt som hade kunnat mumsa i sig öronpropparna så du hade fått åka in till veterinären för att operera bort dem.

  6. Nä, men de är ena rackare att mumsa i sig dem så fort de ser ett par öronproppar. Fråga bara CathyS vad deras Sune gjorde, jo….mumsade i sig öronproppar som slutade med op.

Kommentera

