Färdig

4 responses to “Färdig

  1. *supernostalgi*
    Kommentarsflödet verkar vara nere, varför blir det så?

    Hemikram

    • Det beror tyvärr på att jag har byggt systemet med lite missmatch(för optimistiskt tänkande) mellan olika programvarors versioner, dessutom så körs system i en virtuell miljö XEN (ungefär som VMware).
      Detta bidrar tyvärr till att systemet krashar och startas om, men allting kommer inte upp automatiskt.
      Så fort jag märker det så startar jag upp allting, nu var jag ju tyvärr i Helsingfors.

      Värt att tillägga är att jag har beställde en helt ny dator(i bitar) för två veckor sedan, men tyvärr så har jag inte fått den än.
      Där tänker jag köra hela systemet med rätt(kompatibla) versioner och utan virtualisering.

      Kram

  2. Jag hoppas verkligen att de funkar…

    Du inser väl att du är instrumental i att hålla ihop oss alla??

    Hemikramar ♥

Kommentera

