Hemmansägare FGGGMF rapporterar

Då var det klart, huset (80 prima kvm) är mitt.

Det är den dyraste investering jag någonsin har gjort, om man bortser från min bil 😉

Det är egentligen värt över en miljon, men nu fick jag det för 700kkr. Den enes död, den andres bröd.

Jag köpte som sagt huset från ett dödsbo, om ingen redan har listat ut det.

 

 

6 responses to “Hemmansägare FGGGMF rapporterar

  1. Himla bra investering! Där lär du säkert trivas!!!

  2. Hur många är ni som ska dela utrymmet?

    • Som standard så är vi två vuxna och tre blivande tonåringar.
      Därefter tillkommer två myndiga barn, vara den ena har pojkvän och väntar barn inom två veckor.
      Nu är vi uppe i 9 st personer.

      Sedan vill man ju alltid ha möjlighet att bjuda in goda vänner och resten av familjen.
      Som tur är så ingår en stor gäststuga och de som fryser får sova i bastun 😉

  3. Det låter bra!! Så du ska bli morfar? *ler*

    Hemikram

  4. Bonusmorfar 😉

    Kram

Kommentera

