Mer om mitt nya hus

Det skulle ta minst två veckor, kanske tre från bouppteckningsmötet i onsdags.

Vad händer?, jo någon slår rekord och bouppteckningen är klar idag (två dagar).

Hoppas flytta in nästa vecka 😉

 

4 responses to “Mer om mitt nya hus

  1. Ibland levererar folk fortare än förväntat! Jag själv kom ihåg att jag såg sisådär positivt på det när ”mammografienheten” levererade mitt provsvar efter tre dagar, och inte efter två veckor som de sagt. : )

  2. Då kan du snabbare leta reda på det perfekta ställt för X 😆

    Hemikram

Kommentera

