Hur mycket FGGGMF är du???

Som många nu har förstått så handlade tävlingen https://fgggmf.wordpress.com/2012/01/15/jajamensan-en-utmaning inte om ett vanligt frågeformulär.

Eftersom jag personligen hade svarat Jajamensan på alla 25 frågor, så var utmaningen egentligen hur mycket FGGGMF är du.

Självklart kom jag etta, men det som gladde mig mest var att ytterligare 8 bloggare antog utmaningen.

Beklagar om jag har missat någon.

Nedan en lista på hur mycket fgggmf du är.

1) fgggmf               25/25    100%

2) herrsspekulerar       17/25    68%

2) hemimamma         17/25    68%

4) Jag                 15/25    60%

5) Tant Otto           14/25    56%

5) suttecity            14/25    56%

7) Gloria Mundi                    13/25     52%

8) iingeborg (mandysblogg)  11/25      44%

9) skvitt                 10/25    40%

10) Granit                6/25     24%

 Tack för er medverkan.

5 responses to “Hur mycket FGGGMF är du???

  1. Bra med update! Jag ligger bekvämt nära mitten ser jag… :p

Kommentera

