Idag tog jag av mig min förlovningsring.

N tog av sig sin för över ett år sedan.

Hennes ring var för liten (eller fingret var för stort).

Min ring var var för stor (eller fingret för litet).

Den har brukat glida av mitt finger varje gång jag tvättar händerna med tvål.

Igår tappade jag den för sista gången, den gled av fingret när jag lade ner varor i kundvagnen på Ica Globen,.

Som tur var så var den tillräckligt stor för att inte ramla mellan kundvagnsgallret, nu ligger den i mitt barskåp i väntan på att den passar eller att jag fixar till den hos guldsmeden.

Jag blev lite fundersam och vägde mig imorse, -8kg sen senaste vägning (gissar på november), tack för det min diabetes.

Ofrivillig viktnedgång, vad är det.

Mvh FGGGMF på 152kg

4 responses to “Idag tog jag av mig min förlovningsring.

  1. Var rädd om ringarna 🙂

  2. Häng dem i en guldkedja om halsen i stället

    Hemikramar ♥

Kommentera

