Jag mötte Lassie / En sosse jag respekterar.

Nyss när jag tankade så stod Thomas Bodström bredvid och tankade sin Volvo XC90.

Thomas är en av få idag levande sossar som jag respekterar, som Aik:are är jag nog lätt färgad.

Tänkte först på Aftonbladet rubriken ”Thomas Bodström tankad” 😉

Notera även att jag skrev ”respekterar” inte ”håller med”.

3 responses to “Jag mötte Lassie / En sosse jag respekterar.

  1. utveckla gärna VARFÖR du respekterer honom – för det ter sig som ett mysterium att en intelligent och lagom tjock man i sina bästa år skulle respektera en av socialdemokratins största clowner och rampljustörstige egodrivna machomän?

Kommentera

