Är mina vänners fiender mina fiender???

Är vi i fortfarane i sandlådestadiet

De av mina vänner som kräver att att jag skall förkasta deras fiender som mina fiender får vänta länge.

De ”Vänner jag har skaffat här på bloggen är mina vänner” oavsett hur klumpigt de kan bete sig här på bloggen.

Ingen är perfekt, inte ens jag (ok , jag är perfekt, men jag döljer det väl 😉

Precis som i IRL, så väljer jag mina vänner, ingen annan skall tala om för mig vem som är min vän….

Så Hemi och Varghjärta, deal with it, jag älskar er båda, dock inte er sjuka konflikt.

Nu till något mycket viktigare, såg ni senaste matchen???

11 responses to “Är mina vänners fiender mina fiender???

  1. Hej vännen. Jag är på semester. Jag vet inte vad du syftar på just nu eftersom jag inte har tillgång till dator. men jag gissar att den andra personen möjligen anmodat dig något slags ultimatum. Jag skulle aldrig drömma om att säga åt dig vem du ska vara vän med. Jag lämnade sandlådan bakom mig för många år sedan och är tom vän med mina exmakar. Det torde tyda på att min EQ är högre än det guldfiskminne som borrelian lönat mig med. Min vän är du oavsett vilket övrigt bloggsällskap du håller…. *LER*
    Hemikram ❤

  2. och NEJ… jag har inte sett någon match. har inte tillgång till TV heller… Däremot har jag fiskat…
    hemikram

  3. AB:s bloggkrig. Dem saknar jag inte.

  4. http://skvitts.wordpress.com/2012/07/13/bloggspace-se-ligger-nere/

    Bloggspace ligger nere, läs mera hos mig!
    /Skvitt

    PS, tror du man kan göra något extra för dem? Jag vet ju att du fixade till det för gamla AB-bloggare.
    DS

  5. Du har i alla fall försökt och det hedrar dig!
    Ha det så bra!
    /Skvitt

  6. Detta fenomen har jag upplevt både på bloggen och utanför. Det gör mej lika förvånad varje gång det uppträder. Jag är vän med vem jag vill, som vill vara vän med mej. Om jag inte vill vara fiende med min väns fiende betyder det heller inte att jag springer med skvaller och ringer varandra ”i lönndom” 🙂 Barnsligt. Men det är kanske vad vännerna är rädda för?

    Kao

Kommentera

