Testar rss feeds

Testar inläsning av feeds….

15 svar till “Testar rss feeds

  1. Min adress börjar på https, så vad gör jag då?

  2. Det ser ut som det fungerar nu!
    Du ska ha stort tack för allt jobb – har du fått något stort tack av alla oss bloggare (typ en resa till Mauritius eller nåt)?

  3. Självklart! Till Mauritius eller på bloggen?
    Båda, är mitt svar.

  4. Förlåt att jag ”bråkar” med dig igen.
    Jag ändrade adressen ”tantherrman.wordpress.com” till en ny adress, och då försvann jag från ditt RSS flöde. Jag tog bort ordet tant och bytte ut det till rozie. Så nu är adressen i stället
    ”rozieherrmann.wordpress.com”. Snälla rara, vill du ändra så det blir rätt? Kan du lägga in mig på nytt igen? Tack på förhand och fortsatt trevlig påsk. / Rozie

  5. PS: Jag lovar att inte ”bråka” med dig igen! 😉
    DS

Lämna en kommentar